Pincher Pitic

Pinscher Pitic.Caini de companie de mici dimensiuni, extrem de jucausi si loiali stapanului lor, sunt recomandati majoritatii familiilor cu sau fara copii.Sunt catei temperamentali cu par scurt.

TARA DE ORIGINE Germania.

APTITUDINI

Face parte din categoria cainilor de companie.

DIMENSIUNI
Inaltimea la nivelul greabanului este de 25-30 cm (9,5-11,5 inchi).

BLANA

Cainii din aceasta rasa au o roba cu parul foarte scurt. Culoarea cea mai frecvent intalnita este maroul,

dar exista si exemplare cu diferite tonuri de maro inclusiv rosul, maro-ciocolatiu pana la negru si cafeniu.

INGRIJIREA NECESARA

Blana Pinscher-ului pitic are nevoie de putine ingrijiri. In perioada de naparlire folositi 0 perie obisnuita de cauciuc pentru a indeparta parul mort si/sau desprins; dupa periere si stergeti blana cu o textila umeda pentru a favoriza stralucirea acesteia.

CARACTER
Cum altfel ar putea fi un exemplar din aceasta superba rasa, daca nu ager, vioi, mereu atent la tot ceea ce se intampla in jurul sau, energic, inteligent, sobru, curajos si nu in ultimul rand extrem de loial stapanului sau.

DRESAJ

Nu este acel gen de caine care ar necesita vreun dresaj special insa ar fi pacat sa nu fie dresat si spunem acest lucru, datorita multitudinii de calitati native si deprinderi exceptionale, pe care le detin cainii din aceasta rasa.Sunt caini care invata extrem de repede iar un alt lucru care trebuie specificat, puiutii trebuiesc socializati inca de timpuriu cu celelalte animalute sau cu alti oameni.

Veti fi surprinsi de viteza cu care un Pinscher ­pitic intelege si isi indeplineste comenzile. Acordati-i atentie mai ales invatarii satisfacerii nevoilor fiziologice afara, pentru ca daca ii veti permite sa-si faca necesitatile in casa, atunci el va crede ca este bine asa si va continua sa faca acest lucru cu placere si de acum incolo.

COMPORTAMENT SOCIAL

Pinscherul pitic se intelege cu alte animale dar si cu copiii, atata vreme cat acestia nu-l bat sau il necajesc prea tare. Pot manifesta suspiciune fata de straini, dar comportamentul lor va depinde in totalitate de modul in care il educati.

EXERCITII

Pinscher pitic este foarte fericit daca va beneficia de 3 iesiri pe zi din apartament, astfel incat sa poata face miscare nestingherit prin jurul blocului.

Posted on Octombrie 26, 2008, in Rase de caini. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Am avut-o la inceput pe Mara.
    Un pischer superb.Mi-a murit dupa doar doi ani.Avea o boala foarte rara.Mega esofag.Am depistat aceasta boala dupa varsta de un an ,cand practic nu se mai putea face nimic.
    Nu am suportat despartirea de ea si dupa nici doua saptamani ne-am luat alt pinscher.
    Avea 6 luni, era deja maricel.Il iubim enorm.
    Nu stiu, nu pot explica dar poate ca este o „boala incurabila” atasamentul fata de aceasta rasa.
    De data aceasta, am luat un mascul, pt ca fetite nu aveau la canisa in acel moment disponibile.Nici masculul nu era de vanzare dar am insistat si in final l-am adus acasa.

    Prieteni, daca doriti un caine nu va luati pinscher.Va spun din tot sufletul si cu toata sinceritatea.

    Sunt pretentiosi la mancare in sensul ca se imbolnavesc foarte repede.Nu trebuiesc hraniti decat cu hrana uscata, de preferat Royal Canin.
    Tratamentele sunt destul de costisitoare in cazul in care nu-i respectati dieta.
    Dar daca va doriti totusi un caine de suflet, pe care sa-l adorati si iubiti din prima clipa, optati pentru un pinscher.

    Am avut lup,teckel si foxterier.Doar foxteriul mi-a mai fost atat de scump, drag si atasat ca pinscherul.
    Plec la serviciu si sunt toata ziua cu gandul la el.Abia astept sa ajung acasa.Uit imediat de toate grijile si necazurile cotidiene cand il vad.

    Am pus pe http://www.sunphoto.ro cateva poze cu Mara si Krudus.

    Krudus , are acum 1 an si 6 luni.

    Va recomand canisa Impala, daca doriti vreodata un pui de pinscher.Sunt doi oameni deosebiti, sot si sotie, care se ocupa doar de pinscheri si dobermani.Au niste catei superbi.De acolo l-am luat pe Krudus.Fratele lui Krudus este postat chiar pe site-ul canisei Impala, un mascul deosebit oprit pentru monta.

    Numai bine tuturor iubitorilor de animale !

  2. Am si eu un pincher pitic femela care va implini 15 ani peste 8 luni si pot sa spun despre ea ca mi-a schimbat viata, de la program la modul de a privi un animal,o consideram copilul nostru. Rasa este una cu totul deosebita asa ca daca doriti sa aveti un caine eu va recomand rasa pincher pitic din toata inima.Nu am vazut un caine care sa inteleaga tot ce-i spui (doar ca nu vorbeste)si care incerca sa-ti faca pe plac in orice conditii. Rasa nu necesita ingrijiri deosebite (baie, periaj,plimbari lungi)nu este pretentioasa la mancare (mananca de la mancare din comert pana la mancare gatita in casa).Singurul inconvenient pe care eu il vad este faptul ca nu rezista la frig,nu este un caine care sa stea afara cand este mai frig si daca aveti femele si nu le dati la monta sterilizati-le cat mai repede ca sa le feriti de tumori si alte probleme aparute din aceasta cauza. Eu am facut aceasta greseala si pana acum a suferit doua operatii, una de extirpare a unei tumori aparute pe lantul mamar (care s-a dovedit a fi maligna) si alta de extirpare a uterului care s-a umplut cu sange si puroi si a trebuit facuta la risc in sensul ca avea aproape 14 ani si nu se stia daca se mai trezeste din anestezie. Dar a fost o luptatoare si si-a revenit complet chiar si doctorul a fost surprins de asta avand in vedere ca avea practic cancer si nu credea ca va ajunge la aceasta varsta.Acum ne bucuram de ea in fiecare moment si ne rugam sa traiasca cat mai mult chiar daca vede mai prost si aproape nu mai aude, este foarte vioaie si ne intelege prin gesturile pe care le facem.

    • Ma bucur sa aud ca are 14 ani si ii dorim multa sanatate !…..pinscherii sunt cei mai haiosi si dragalsi caini.Chiar si acum cand scriu aceste randuri, Krudus al nostru, este calare pe mine si vrea sa se joace.
      Din pacate timpul nu ne prea permite sa-l rasfatam pe afara in aer liber…. Vrea sa alerge si sa se joace.
      Doar vara are acesta posibilitate, undeva in fara Bucurestiului.
      Numai bine va dorim !

  3. Si eu am un pinscher pitic,mascul si il cheama Oscar…este foarte bolnavicios decnd l- cumparat…daca nu as fi avut banii necesari tratamentelor..cred ca nu rezist atat timp..are 3 ani…il iubim enorm de mult,nu l-am dresat absolut deloc pt ca l-am vrut natural..loool…si acum este un incaptanat,un mofturos,un alintat…nu imparte jucariile cu nimeni desi are un sac…si candzic un sac…sac este!!! Doarme cu noi in pat,mergem impreunapete totchir si in vacante pt ca mami si tati il iubesc f mult.Se sperie f usor..din vina mea,pt ca de multe ori cand era micut mai tipam la el…si acum i-a ramas chestia asta…de cate ori il cert fuge sub pat,se ascunde si dupa nici nu mai vre sama bage in seama…si are dreptate…cateodata…In rest cum am mai spus este bolnavicios,alergic la orice..are la activ sutede tratamente care din fericire au dat rezultate si de aceea nu are voie sa manance orice si multe alte chestii.In schimb are un cracter puternic,este fidel,iubitor,sufletist,alintat si ii plac jucariile de plus….si uitasem sa v spun ca lui Oscar nu ii plac copii…este cateodata un nesimtit!!! lool

  4. krudus, Te rog sa iei legatura cu mine am un catel suspect de megaesofag.Multumesc!ID MESS LARI_RUSU

Lasă un răspuns

